راه حل کارشناس غربی شبکه من و تو برای جوانان ایرانی!
 
درباره وبلاگ


این وبلاگ صرفا برای انتشار سخنرانی های استاد رائفی پور میباشد و توسط استاد اداره نمیشود سایت اصلی استاد : masaf.ir
دانلود استاد رائفی پور
دانلود سخنرانی های استاد رائفی پور

 

 

 

 

(بسم الله الرحمن الرحیم)

شبکه من و تو نسخه جدیدی را برای جوانان ایرانی که در روابط با جنس مخالف با شکست مواجه شده اند تجویز کرد.
 
 
 
 
 

شبکه من و تو در یکی از برنامه های روانشناسی خود از کارشناس برنامه خواست تا درباره رابطه ای که دو نفر با یکدیگر داشته اند و و پس از ان پشیمان شده اند راهکار ارائه دهد.

کارشناس برنامه در پاسخ گفت: متاسفانه بعضی از دختران چون کسی را برای برقراری رابطه ندارند ناگزیر، به پسر ها بله می گویند تا به یکدیگر نزدیک تر بشوند. ولی فقط این کار را برای لذت موقت انجام می دهند در حالی که می دانند آن فرد به درد او نمی خورد و پس از اینکه با یکدیگر رابطه برقرار کردند، احساس می کنند که به خودشان خیانت کرده اند.

وی در ادامه افزود: در جامعه غرب وقتی اشتباه می کنیم  دیگر حاضر نیستیم که به اشتباه خود برگردیم و خود را تنبیه کنیم. فکر می کنیم که این موضوع مربوط به گذشته بوده است و هم اکنون دیگر نمی خواهیم این اشتباه را تکرار کنیم. ولی در جامعه شرق معمولا متاسفانه خود آزاری می کنیم، خودمان را تنبیه می کنیم. خوب اشتباه کردید، اینقدر خودتان را سرزنش نکنید شما که با آن ازدواج نکردید و فقط رابطه داشتید و اگر دوستان و آشنایان هم در موردشما قضاوت می کنند مرتکب اشتباه بزرگی می شوند.

گذشته خودتان را ببخشید و به عنوان یک تجربه از آن استفاده کنید  بالاخره لحظاتی از آن رابطه نیز برای شما خوش آیند بوده و به شما خوش گذشته است پس خودتان را اذیت نکنید.

ترویج بی بند و باری در بین جوانان و دعوت از آنها برای داشتن روابط آزاد و بدون محدودیت جنسی هدفی جز به تباهی کشاندن جوانان ایرانی نیست که شبکه های ماهواره ای همه توان خود را برای رسیدن به آن صرف می کنند و با این کار هم جامعه را به سمت بی بند و باری سوق می دهند و هم جوانان را از مسیر اصلی زندگی منحرف می سازند.

  • منبع: جام نیوز


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب