خواسته شرم آور من و تو از بیننده ها !
 
درباره وبلاگ


این وبلاگ صرفا برای انتشار سخنرانی های استاد رائفی پور میباشد و توسط استاد اداره نمیشود سایت اصلی استاد : masaf.ir
دانلود استاد رائفی پور
دانلود سخنرانی های استاد رائفی پور
دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:رقص , شبکه, :: 6:49 ::  نويسنده : صراط27

 

(بسم الله الرحمن الرحیم)

شبکه من وتو در بخشی از یک برنامه اش با عنوان سوژه هفته از بیننده ها  خواست که برقصند و فیلمی از رقصیدنشان را برای شبکه بفرستند تا در آن برنامه پخش شود.

 

 مجری این برنامه گفت:«سوژه این هفته بسیارجالب و هیجان انگیز است، کسانی که می توانند برقصند حالا هر رقصی که بلد هستند ،محلی،ایرانی،باله،برکلندو… هر رقصی، برای ما فیلم بگیرید و بفرستید ما منتظر رقصهای مختلف و زیبای شما هستیم، هر رقصی را که شما بلد هستید خیلی خوب برقصید و برای ما بفرستید.»

این درحالی است که شبکه من و تو در ابتدا وقتی قسمت سوژه هفته را به برنامه اضافه کرد موضوعات ساده ای را در این برنامه به عنوان سوژه هفته اعلام می کرد که هیچ منافاتی با فرهنگ و عقاید بیننده های ایرانی نداشت اما بعد از گذشت چند قسمت  از بیننده ها خواسته که برقصند و فیلم آن را برای پخش در این برنامه به شبکه  بفرستند.

حال این سوال در ذهن ایجاد می شود که آیا فرهنگ ما این اجازه را به ما می دهد که فیلم رقصیدن خود یا دیگر افراد خانواده مان را در معرض دید دیگران قرار دهیم؟ آیا این برنامه ها با اهداف و سیاست های ازقبل تعیین شده ای مانند تغییر سبک زندگی ایرانیان،ترویج بی بندوباری و…  پخش می شود؟ شاید این برنامه و شبکه تا جایی پیش برود که از بیننده ها مسائل خصوصی تری را برای این قسمت برنامه یعنی سوژه هفته بخواهد.

  • منبع: جام نیوز


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب